Onlinecommunicatie is makkelijk en goedkoop. Je kunt via e-mail bovendien uitstekend personaliseren. De vraag is alleen: ervaren ontvangers een gepersonaliseerde e-mail ook als persoonlijke communicatie? Of maak je misschien veel meer indruk met een ansichtkaart, mailing of brief?

Persoonlijke attentie via de brievenbus

Een ‘gefeliciteerd met je nieuwe huis’-kaartje van je makelaar of hypotheekverstrekker in de week van je verhuizing. Een ‘welkom thuis’-kaartje van je reisbureau, met een leuke foto van jouw bestemming. Of een verjaardagskaart van willekeurig welke leverancier die jouw geboortedatum kent. Hoe vaak krijg je zelf zo’n persoonlijke attentie van een bedrijf waar je wel eens wat hebt gekocht? En wat deed dat met je?

 

Ik wil graag meer weten

Digitaal waar het kan, in print als dat meer impact heeft

Steeds meer marketeers ontdekken dat digitale communicatie weliswaar heel efficiënt is, maar lang niet altijd effectief. Klanten zijn door internet gewend geraakt aan persoonlijke digitale communicatie. Daarmee verras je ze niet meer. Je verrast ze wél met een gepersonaliseerde boodschap in print. Verbind meerdere kanalen, bijvoorbeeld door een QR-code op een gepersonaliseerde print, die jouw klanten naar een landingpage online leidt. Zo creëer je een wow-effect. Want iets per post ontvangen voelt vaak als een cadeautje krijgen. Wil jij de beleving van jouw merk verhogen? MailStreet maakt van jouw nulletjes en eentjes een persoonlijke boodschap.

Neem contact op

Wil jij meer informatie over Persoonlijk in print?
Neem dan contact met ons op!

Jan-Willem Roelofs

Jan-Willem Roelofs

Manager Sales & Marketing

Neem contact op

Gerelateerde cases

VGZ Portal: Gepersonaliseerde uitingen

Zorgverzekeraar VGZ voert ieder najaar campagne om nieuwe leden te werven. Onderdeel daarvan zijn gepersonaliseerde communicatiemiddelen…

Lees meer