Marketeers weten als geen ander hoeveel hoger de conversie en klanttevredenheid zijn als je klantgericht communiceert, met een persoonlijke boodschap op maat, digitaal én in print. Maar vooral dat laatste blijkt nog niet zo makkelijk…
Van complexe documentenstroom naar soepel communicatieproces
Want er zijn webbureaus te over die een volledig digitale customer journey voor je kunnen inrichten. Maar print heeft in veel gevallen nog altijd meer impact. En juist het realiseren en versturen van persoonlijk drukwerk is een heel gedoe. Waar laat je het printen? Hoe verstuur je het? Dan hebben we het nog niet eens over de complexiteit als je een cadeautje of product wilt meesturen, zoals een seizoenkaart, covid-sneltest of cadeautje voor nieuwe abonnees. Loop jij tegen zo’n uitdaging aan? Dan ben je bij MailStreet aan het juiste adres.
Specialist in fulfilment
We verzorgen niet alleen het printen van het (persoonlijke) drukwerk, we kunnen ook producten verpakken en meesturen. We kunnen zelfs zo ver gaan dat we een whitelabel giftshop voor je opzetten. Doordat MailStreet het druk- en fulfilmentproces van A tot Z volledig heeft geïntegreerd en geautomatiseerd, komt er aan onze processen nauwelijks nog handwerk te pas. Wil jij vier verschillende documenten in één enveloppe versturen? Of wil je een brochure op maat samenstellen en versturen naar het juiste adres? Daar gebruiken wij in de productie geen mensenhanden voor, maar machines die geen fouten maken, nooit moe zijn en nooit vakantiedagen opnemen. Daardoor zijn wij verrassend voordelig.
Scherpe portocontracten
Daar komt nog eens bij dat wij vanwege ons volume zeer scherpe portocontracten hebben weten uit te onderhandelen met PostNL. Door ook nog eens post van meerdere klanten slim te bundelen, kunnen we jou een zeer aantrekkelijk portotarief bieden. Dit alles vertaalt zich in een scherpe prijs.
Neem contact op
Wil jij meer informatie over Gepersonaliseerde fulfilment?
Neem dan contact met ons op!