PIN Voorschot
PIN Voorschot is dé zakelijke lening voor ondernemers die durven te ondernemen. Zonder alle administratieve rompslomp waar je…
PIN Voorschot is dé zakelijke lening voor ondernemers die durven te ondernemen. Zonder alle administratieve rompslomp waar je…
PIN Voorschot is dé zakelijke lening voor ondernemers die durven te ondernemen. Zonder alle administratieve rompslomp waar je als ondernemer doorheen moet bij je eigen bank, kun je bij PIN Voorschot via een persoonlijke benadering snel een bedrag tot maximaal 50.000 euro lenen. Om klanten te werven investeert PIN Voorschot niet in dure televisiecampagnes, maar kiest voor gerichte direct mail campagnes. De door MailStreet ontwikkelde webportal helpt ze daarbij.
PIN Voorschot is dé zakelijke lening voor ondernemers die durven te ondernemen. Zonder alle administratieve rompslomp waar je als ondernemer doorheen moet bij je eigen bank, kun je bij PIN Voorschot via een persoonlijke benadering snel een bedrag tot maximaal 50.000 euro lenen. Om klanten te werven investeert PIN Voorschot niet in dure televisiecampagnes, maar kiest voor gerichte direct mail campagnes. De door MailStreet ontwikkelde webportal helpt ze daarbij.
Het belangrijkste nadeel van fysieke mailings voor PIN Voorschot was echter de enorme hoeveelheid werk die voortkomt uit het samenstellen, printen en versturen van de mailings en het verwerken van de resultaten.
Automatisering en mechanisatie
MailStreet automatiseert en mechaniseert het proces verregaand. Aan de fulfilment komen nauwelijks nog mensenhanden te pas. Bovendien kan MailStreet aantrekkelijke portotarieven bieden door zendingen van meerdere klanten te combineren.
MailStreet ontwikkelde voor PIN Voorschot een portal met meerdere functionaliteiten:
Campagnes gevoerd
QR-codes gescand
Nieuwe leads
Zeer tevreden over de toevoeging van Mailstreet aan onze marketing funnel
Björn Dull (Marketing Manager Pin Voorschot)
De portal van PIN voorschot maakt gebruik van Direct Mail. Direct mail is een vorm van mail waarbij een (grote) groep mensen gepersonaliseerd een e-mail, brief of pakket verstuurt. Vaak bevat de direct mail een zogenaamde
call-to-action: een oproep tot een bepaalde reactie. Denk bijvoorbeeld aan: scan de QR-code voor meer informatie. Direct mail kan verzonden worden via e-mail of per post.
Een online mailing wordt door veel e-mailprogramma’s automatisch al gemarkeerd als spam en belandt aldus in het spamfilter. Terwijl het leespercentage van fysieke direct mailings omhoog is geschoten naar 80 procent! Er valt immers nauwelijks meer post op de deurmat. Daardoor zijn mensen nieuwsgierig naar de inhoud als ze wel een geadresseerde kaart of enveloppe ontvangen.
Daarom gaan wij het hier vooral hebben over de gemakken
en voordelen van direct mail (DM) per post. Lees meer over Direct Mail.
Interessante case?
Wij vertellen je graag meer over digitale marketing en fulfilment oplossingen
Reiservaring op maat Tioga Tours biedt auto- en camperrondreizen die volledig op maat gemaakt kunnen worden. Deze reizen…
Doel: betrokkenheid van trouwe klanten Met de direct mail-campagne wilde Sans-online topklanten een extraatje geven aan het eind…
Nationale-Nederlanden PensioenCommunicatie (NNPC) organiseert en verzorgt bijeenkomsten voor bedrijven om aan het personeel uitleg te geven…
Zorgverzekeraar VGZ voert ieder najaar campagne om nieuwe leden te werven. Onderdeel daarvan zijn gepersonaliseerde communicatiemiddelen…