De Vereniging Grootgebruikers Postdiensten (VGP) gaat op in de DDMA: de Data Driven Marketing Association. En MailStreet stapt mee over. Een ontwikkeling die ook helemaal past bij de veranderingen in ons bedrijf. Want van print- en mailbedrijf met post als belangrijke pijler, hebben we ons meer en meer ontwikkeld tot data driven marketingbedrijf. We verwerken immers al lang niet meer alleen post, we zijn specialist in gepersonaliseerde communicatie. Digitaal waar dat kan, in print als dat meer impact heeft.

Eén van de voordelen van een lidmaatschap bij de DDMA is dat we gebruik kunnen maken van de kennis die zij in huis hebben op het gebied van marketing, data-ethiek en de AVG. Ze organiseren regelmatig kennissessies, masterclasses, in-house workshops en netwerkevents. Op die manier kunnen wij onze medewerkers nog eenvoudiger up-to-date houden en nieuwe relaties leren kennen. Want ons vak verandert continu en MailStreet wil daarin voorop blijven lopen. Het lidmaatschap van de DDMA ondersteunt ons daarbij.