Als branchevereniging vertegenwoordigt én verbindt DDMA alle spelers in de postmarkt: verzenders, bureaus, goede doelen en commerciële opdrachtgevers uit verschillende sectoren. Ongeveer twee keer per jaar brengen we iedereen bij elkaar om van elkaar te leren en grote ontwikkelingen in de markt te bespreken.

Voor deze editie nodigen we jou graag uit namens MailStreet én DDMA! 

De DDMA Post Member Meetup op dinsdag 14 mei van 15.00 tot 17.00 uur. En deze editie is extra bijzonder. Want deze keer is de meetup voor iedereen toegankelijk, zelfs als je geen lid bent van DDMA.

Tijdens deze meetup, georganiseerd door DDMA en de Commissie Post, komen organisaties samen die post actief gebruiken voor een middag vol interessante updates en waardevolle kennisuitwisseling.

Als MailStreet, een betrokken lid van DDMA, laten we jou graag deel uit te maken van deze gemeenschap die zich inzet voor de vooruitgang van marketing en data-driven strategieën. (Wist je trouwens dat onze managing partner, Jan-Willem Roelofs, ook een rol speelt in het bestuur van DDMA?)


Wil je je aanmelden? Klik dan op onderstaande link!

Programma:

Welkom door Lieke Wesselius, Programmamanager DDMA

DM Benchmark onderzoek 2023
Nicole de Boer, Voorzitter commissie post, neemt je kort mee door de resultaten uit het DM Benchmark onderzoek 2023 (MetrixLab, december 2023). Dit onderzoek laat zien dat de overall waardering voor post de afgelopen jaren is toegenomen. Hiernaast bevat post steeds vaker relevante informatie, geeft de consument aan. Zowel datasegmentatie als initiatieven uit de sector om zelfregulering in stand te houden dragen bij aan deze toenemende relevantie.

Politieke update
Update over de JA-sticker en over Bisnode-uitspraak in België die gaat over het gebruik van adresdata door Frank de Vries, Sr. Legal Counsel bij DDMA

Postfilter
Het belang en de werking van Postfilter voor direct mail – Gosse Bosma, Postfilter

Datasegmentatie
De kracht van segmentatiedata en direct mail – Olaf van Rijn, Whooz (The Data Agency)
Organisaties doen er alles aan om relevant te communiceren met doelgroepen. Olaf laat aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden zien hoe binnen het direct mail-kanaal segmentatiedata wordt ingezet om slimmer klanten te werven, ontwikkelen en te behouden.

Zien we je op 14 mei?

Klik op de aanmeldknop om je in te schrijven!

Jan-willem Roelofs

Jan-willem Roelofs

Manager Sales

Neem contact op