Wat is Direct Mail?
Direct mail is een vorm van mail waarbij een (grote) groep mensen gepersonaliseerd een e-mail, brief of pakket verstuurt.
Direct mail is een vorm van mail waarbij een (grote) groep mensen gepersonaliseerd een e-mail, brief of pakket verstuurt.
Direct mail is een vorm van mail waarbij een (grote) groep mensen gepersonaliseerd een e-mail, brief of pakket verstuurt. Vaak bevat de direct mail een zogenaamde
call-to-action: een oproep tot een bepaalde reactie. Denk bijvoorbeeld aan: scan de QR-code voor meer informatie. Direct mail kan verzonden worden via e-mail of per post. Een online mailing wordt door veel e-mailprogramma’s automatisch al gemarkeerd als spam en belandt aldus in het spamfilter. Terwijl het leespercentage van fysieke direct mailings omhoog is geschoten naar 80 procent! Er valt immers nauwelijks meer post op de deurmat. Daardoor zijn mensen nieuwsgierig naar de inhoud als ze wel een geadresseerde kaart of enveloppe ontvangen.
Daarom gaan wij het hier vooral hebben over de gemakken
en voordelen van direct mail (DM) per post.
Direct mail per post biedt verschillende voordelen:
Wij geven je graag een paar tips!
DM Do’s:
DM Dont’s
Wil je meer weten over het effect van direct mail per post?
Of wil je inspiratie opdoen om het rendement van je eigen customer journeys te verhogen?
Wij gaan graag met je in gesprek.
MailStreet deelt met trots mee dat we de ISAE 3000 Type 2-verklaring hebben behaald.
Maar wat betekent dit precies en waarom is het belangrijk?
Een digitale postkamer is een geautomatiseerd systeem dat gebruikt kan worden om digitale en papieren documenten, zoals facturen, enquêtes en brieven te verwerken, te organiseren en te archiveren.
In de wereld van abonnementen zijn flexibiliteit en personalisatie key. Denk aan het tijdelijk pauzeren van je abonnement tijdens vakanties, het toevoegen van extra’s voor bijzondere gelegenheden, of een upgrade naar luxe opties voor een ultieme ervaring. Vergeet ook niet het persoonlijk aanspreken van je klanten en het in kaart brengen van de respons op jouw producten!
De ISAE certificering is een bewijs van een continue streven naar verbetering en specialisatie in IT-oplossingen en-diensten. Daarom is het bezit van de ISAE verklaring voor steeds meer IT-dienstverleners een vereiste.
Omnichannel betekent dat je meerdere communicatiekanalen in samenhang inzet om de effectiviteit van jouw boodschap en de zichtbaarheid van jouw merk te vergroten. MailStreet is specialist in omnichannel communicatie. Thejo vertelt wat de voordelen van omnichannel communicatie zijn en op welke manieren je het kunt inzetten.
We leven in een digitale wereld. Informatie is makkelijker bereikbaar dan ooit. Binnen een paar seconden kun je alles wat je zoekt vinden op het internet. De vraag is: waarom zou je anno 2022 dan nog geld uitgeven aan print?